Office 2016 Home & Business Mac Catalina & Big Sur

Discount from2

CHF99

Beschrijving

Het Microsoft Office 2016 Home & Business “macOS Catalina & Bis Sur” kantoorsoftwarepakket omvat:

Geschikt voor:

10.15 (Catalina) en 11.0 & 11.1 (Big Sur)

Voor 10.12 (Sierra), 10.13 (High Sierra) en 10.14 (Mojave) klik hier

.

Originele Microsoft Activeringssleutel
Permanente en onmiddellijk bruikbare volledige versie
Met download en gedetailleerde instructies

Waarom Microsoft Office 2016 Home & Business “macOS Catalina”

Tekst schrijven, presentaties ontwerpen, spreadsheets maken, e-mailaccounts beheren en notities maken – het is allemaal eenvoudig met Microsoft Office 2016 Home & Business Mac. Profiteer van alle voordelen van het Office-pakket, gecombineerd met de innovatieve mogelijkheden die alleen een Mac u kan bieden. Microsoft Office 2016 Home & Business Mac is ideaal voor veeleisende thuisgebruikers en kleine bedrijven. Inbegrepen zijn de populaire Office-programma’s Word, Excel, PowerPoint, Outlook en, voor het eerst, OneNote. Microsoft Office 2016 Home & Business Mac is speciaal aangepast aan de unieke eigenschappen van Mac-computers.

Hoogtepunten in Microsoft Office 2016 Home & Business Mac:

  • Duizenden professioneel ontworpen online sjablonen helpen u eenvoudig op weg met Microsoft Office Home & Business 2016 voor Mac.
  • Tekst en afbeeldingen zijn geoptimaliseerd voor Retina-schermen en worden scherper dan ooit weergegeven op uw Mac.
  • Met de voor Mac-gebruikers bekende Multi-Touch-bewegingen kunt u eenvoudig door documenten, spreadsheets en presentaties navigeren.
  • Dankzij de intuïtieve rangschikking van functies op het nieuwe lint kunt u snel alle opdrachten uitvoeren die u wilt in Microsoft Office 2016 Home & Business Mac.

Outlook, meer dan e-mailbeheer alleen

Beheer uw e-mail, contactgegevens, afspraken en taken op een handige manier in Outlook. Ondersteuning voor pushmeldingen in Microsoft Office 2016 Home & Business Mac houdt uw inbox up-to-date. Verplaats oudere e-mails naar het online archief en krijg meer ruimte in uw inbox. Leg kalenders naast elkaar om afspraken beter op elkaar af te stemmen.

Nieuwe mogelijkheden in Word, Excel en PowerPoint

Het nieuwe tabblad Concept geeft u snel toegang tot conceptuele elementen in Word, zodat u in een paar seconden een professioneel ogend document kunt maken. Met verbeterde opties voor delen en de mogelijkheid om opmerkingen in uw tekst achter te laten, maakt Microsoft Office 2016 Home & Business Mac het nog eenvoudiger om samen met anderen aan documenten te werken. Met de optie Insights kunt u via Bing naar contextuele informatie zoeken terwijl u aan uw tekst werkt.

In Excel helpt de functie Aanbevolen diagrammen u de beste grafiek voor uw gegevens te vinden. Met draaitabelgegevens kunnen patronen in grote hoeveelheden gegevens worden geïdentificeerd, waardoor gegevens gemakkelijker kunnen worden geanalyseerd en verwerkt. Met de verbeterde formulegenerator maakt u in een handomdraai speciale formules voor uw analyses dankzij Microsoft Office 2016 Home & Business Mac.

In Microsoft Office 2016 Home & Business Mac gebruikt u de verbeterde luidsprekerweergave in PowerPoint om uw presentatie bij te houden. Maak aantekeningen, zet een timer, en bekijk de volgende dia. Uw publiek, daarentegen, ziet alleen de projectie van de huidige presentatieweergave. Met Microsoft Office 2016 Home & Business Mac kunt u animaties aan uw presentatie toevoegen en het ontwerp met één klik wijzigen met de optie Ontwerpvariaties.

Microsoft Office Home & Business 2016 Mac nu ook met OneNote

Voor het eerst bevat Microsoft Office 2016 Home & Business Mac ook het digitale notitieblok OneNote voor Mac. Houd al uw notities bij, voeg foto’s, links en andere items toe naast tekst en wijs categorieën toe aan uw notities.

Overal verbonden met cloud-dienst

Onze werkwereld wordt steeds mobieler, en het is lang geleden dat u nog maar één vaste werkplek had waar al uw collega’s samenkwamen. Met de OneDrive-cloudservice en Microsoft Office Home & Business 2016 Mac kunt u een flexibele werkomgeving creëren, zodat u uw documenten vanaf elke locatie kunt openen, delen of eraan kunt samenwerken. Deel uw documenten op uw iPhone of iPad met Microsoft Office Home & Business 2016 Mac.

Installation & activation

Mit unserer Schritt-für-Schritt Anleitung gelingt die Installation deiner neuen Software schnell und reibungslos.

Wenn du noch keinen Lizenzschlüssel besitzt, kannst du diesen hier kaufen: zum Produkt.

ACHTUNG: Wenn du auf deinem Computer Office 365 vorinstalliert hast, logge dich dort aus und deinstalliere es komplett. Sonst erhältst du die Aufforderung, das Programm nach Ablauf der Testversion zu abonnieren – du hast jedoch mit Office 2016/2019 Home & Business Mac Catalina eine Lifetimelizenz erworben (ohne Ablaufdatum)!

Die Installation von Office 2019 Home & Business Mac ist relativ unkompliziert. 

Wichtig!!! In der Bestätigungsmail deiner Bestellung wurden dir zwei Links mitgeschickt: die Installer-Datei und der Key-Serializer.

Um die Office-Software zu installieren, musst du lediglich auf die zwei Links klicken, die jeweilige Datei herunterladen und ausführen.Bevor du mit der Installation beginnen kannst, stelle sicher, dass sämtliche Office-Produkte deinstalliert sind. Dafür kannst du das License Removal Tool verwenden. Danach kannst du mit der Installation beginnen.

1. Lade den Installer über den zugesandten Link oder unser Downloadcenter herunter.


2. Den Serializer musst du über den Link in deiner E-Mail oder in deiner Bestellung herunterladen.


3. Wenn beide Dateien heruntergeladen sind, kannst du mit der Installation beginnen.


4. Starte die Installer-Datei.


5. Der Installationsmanager führt dich durch die Installation. Klicke auf «Fortfahren» für den nächsten Schritt.


6. Durch das Klicken auf «Fortfahren» öffnet sich das Fenster um den Lizenzvertrag zu akzeptieren.


7. Klicke auf «Akzeptieren» um den Lizenzvertrag zu akzeptieren.


8. Klicke auf den Button «Installieren» um den Installationsprozess zu starten.


9. Die Installation wird vorbereitet.


10. Melde dich mit deinem Account an.


11. Die Installation kann einige Minuten dauern.


12. Der Installationsmanager ist jetzt fertig und kann geschlossen werden.


13. Das Installationsprogramm kann nun entfernt werden.


14. Öffne nun den Serializer um erneut den Installationsmanager zu starten.


15. Nun musst du wie beim Installer alles akzeptieren und bis zum Ende fortfahren.


16. Danach kannst du eine beliebige Office-Anwendung starten. Gehe auf Finder, dann klickst du auf Programme und öffnest zum Beispiel Microsoft Word.


Falls sich die Programme nicht öffnen lassen, solltest du die Office Updates durchführen. Dies kannst du über das Microsoft Auto Update Tool machen. Es kann sein, dass du die Updates mehrmals durchführen musst, bis es wie folgt aussieht:


Wichtig!!! In der Bestätigungsmail deiner Bestellung wurden dir zwei Links mitgeschickt: die Installer-Datei und der Key-Serializer.

Du kannst nun mit der Nutzung von Microsoft Office 2016/2019 Home & Business Mac beginnen.

Wir wünschen dir viel Spass mit dem neuen Produkt und danken für dein Vertrauen in keyportal. Bei Fragen oder Unklarheiten stehen wir dir jederzeit zur Verfügung!

Artikelnummer: 7072 Categorieën: ,